Memories


Ce s-ar întâmpla dacă tu sau eu sau oricare dintre noi am putea să oprim goana nebunească a timpului? Să rămână mereu AŞA... adică aşa cum ne dorim: să fie mereu vară, să fim mereu copii, să trăim acelaşi vis în fiecare zi... Să putem păstra o clipă şi să o transformăm într-o lună, sau un an, sau chiar o viaţă. Tu ce clipă ai alege? şi cât timp ai păstra-o? Eu... aş strânge mii de clipe pe care le-aş retrăi la nesfârşit chiar dacă ştiu că astfel aş putea pierde altele pe care le-am rătăcit în amintiri...

M-aş întoarce în locurile în care visele mele trăiesc... în care gândurile mele zboară... în care vocea mea cântă... şi m-aş ascunde acolo, departe de ipocrizie şi răutate. Aş putea să fiu EU şi atât, fără să mă tem că cineva m-ar putea judeca, fără mască şi fără aparenţe...

... doar EU!

Comentarii

  1. asa este, ar fi un loc ideal, dar am fi un loc pustiu daca te-ai ascunde acolo, iar sa traiesti doar momentele speciale ar fi ceva de genu "monotonie" si nu cred k ai vrea asa ceva, viata e facuta si cu bune si cu rele si de aceea este frumoasa :) trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa care va veni fara sa stim ce va fi, asta nu mai este monotonie si e ceva superb traind mereu clipe si vise noi pline de culoare si chiar de fericire ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu brother, dar uneori "relele" sunt mai multe si mai greu de suportat decat lucrurile bune cu care ne inconjoara viata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nimeni nu are dreptul sa ne judece...daca ne judecam noi intre noi.....atunci care mai e scopul JUdecatii de Apoi?????

    RăspundețiȘtergere
  4. @ emptysoul: din pacate toti se cred "judecatori"... mereu mai buni decat ceilalti... mereu mai corecti...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

"Bate" si ti se va raspunde...

Postări populare

On Facebook