Wishies


Sunt încă un copil ce se joacă cu praf de stele. Sunt încă un suflet ce tresare la mângâierea razelor de soare. Sunt încă zâmbetul din privirea tristă a celor din jur.

Îmi privesc reflexia tremurândă din oglinda ochilor tăi... Oare ce să păstrez din ea? Oare ce să schimb acum? Îmi vin atâtea idei şi parcă... aş lăsa totul aşa, aş mai presăra doar puţină naivitate şi mi-aş desena un zâmbet în suflet pe care să nu îl mai poată şterge nicio furtună... Iar uneori aş vrea să fiu egoistă, să fiu cea mai importantă persoană din viaţa mea şi singura pe care să vreau să o mulţumesc.

Pentru 2010 îmi pregătesc rochia din petale de fericire, mănuşile din boabe de iubire şi pantofii din picături de noroc şi mă strecor uşor în sufletul tău.

Ia-mă de mână...

"My only wish is about you and I"

Comentarii

  1. "Pentru 2010 îmi pregătesc rochia din petale de fericire, mănuşile din boabe de iubire şi pantofii din picături de noroc şi mă strecor uşor în sufletul tău."
    :x Atunci va fi un an magic.

    RăspundețiȘtergere
  2. deci, iata un an in care balurile de la "castel" se vor tine lant..si in care vom sparge o sampanie de o noua corabie lansata la apa,aceea a fericirii tale..un an magnific sa ai,draga mea!...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Hălăţel: sper să fie magic cu adevărat, dar nu numai pentru mine ci pentru întreaga lume :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ryana: Draga mea, precum ţi-am zis, aş vrea să lansam la apă şi corabia fericirii tale, nu numai pe a mea. Multă speranţă, dragă Ry!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

"Bate" si ti se va raspunde...

Postări populare

On Facebook