În noapte...


În seara asta vreau să fugim de vise. Ia-mă de mână și citește-mi în ochi cuvintele. Aruncă-ți gândurile în camera goală și lasă-le să picteze pereții cu strigătul lor. Desculți să pășim printre stele, pe ritm de ocean amorțit ce-și îneacă valurile în castele de nisip.

Îngroapă-ți speranțele sub pleoapele mele și-acoperă-mi trupul cu raze de lună. Dă-mi zâmbetul tău să îl imprim pe obraz și îți voi da în schimb buzele mele. Tatuează-mi pe spate durerile tale iar eu îmi voi acoperi cicatricile cu palmele goale. Uită cuvintele ce ți le-am șoptit până acum și învață s-asculți bătăile inimii, cântecul vântului și dansul mării. Ele îți vor spune întotdeauna adevărul.
Pune-mi în palmă lacrimile tale iar eu le voi transforma în pulbere de stele din care vor renaște fluturi. Prinde-mi în păr iluzia fadă ce o credeai pierdută printre file de destin. Îți voi da în schimb petale proaspete de viață îmbrăcate în strălucirile unui nou răsărit. Acoperă-mă cu mantia nopții și lasă-mă să-ți fiu călăuză printre curcubee. Varsă în cupa-mi goală clipele furate Timpului iar eu îți voi crește aripi să zbori deasupra lui.
Iubește-mă ca pe un Demon și pentru tine, poate, voi deveni Înger. 



* Guest-post pe blogul lui Emil *


Comentarii

Postări populare

On Facebook