Suflet în culori


Ascunde-mi în suflet albastrul ce-l simți și lasă un gând să cadă,
Pete de roșu pe buze fierbinți și picuri de rouă să șadă.
Pictează cu galben o clipă-n amurg și alungă frigul din noi,
Aripi violet pe geamuri se frâng, iar zarea se-îneacă de ploi.
Pictează-mi pe pleoape priviri purpurii ascunse de nori și petale,
Pe aripi de gând alergăm, doi copii, vise-împletim scăldate-n culoare.
Aruncă cu verde pe stelele mari culese fugar peste noapte
Împrăștie-mi trupul în o mie de zări și-apoi dezmiardă-l cu șoapte.
Pe gene agață un fluture-oranj, lacrima rece să-mi șteargă,
Să fie tristețea un palid miraj, oglinda durerii să spargă.
Cu cretă desenează pe negrul asfalt un rasărit din mare,
Îngroapă întunericul în veșnic neant și poartă-mă apoi către soare. 
De-acolo de sus cu zâmbet trandafiriu să spargem clepsidra și Timpul,
Să-nchidem nisipul într-un scrin stacojiu și-apoi să trăim numai visul.
Uită-l pe ieri ce s-a spart în bucăți strivit de cuvântul-pumnal,
Ocnaș osândit de judecăți, captiv într-un trist abisal.
Tatuează adânc pe spatele-mi gol floarea unei iubiri de mai
Pe piele cascade să curgă-în rostogol, săruturi desprinse din Rai.
Acoperă-mi ochii ce strălucesc căprui cu dulci fărâmițe de tine,
Toarnă-mi în cupă nectar amărui și îngroapă-ți viața în mine.   


„La mulți ani nouă!”




 

Comentarii

Postări populare

On Facebook