Minuni

Mi te-ai insinuat printre gânduri
și-ai rămas,
fantasmă încoronată peste vise,
lună peste nopți.
Te-am alungat de multe ori cu lacrimi,
dar n-ai plecat
căci fiecare pas ce îl făceai era rupt
din mine
și fiecare clipă ce curgea între noi
mă durea
precum bucăți de fier înroșit tatuându-mi
carnea.
Am închis ochii și-am crezut că astfel
o sa uit
privirea ta sălbatică și moale, dar trupul
nu știe să uite
așa cum aripile nu mai știu să uite zborul
prin înalturi,
așa cum dorul nu mai știe să tacă și vine
tot timpul, nechemat.
M-am afundat apoi în valuri mari de timp
și recunosc
m-aș fi înecat în ele crezând că apa lor
îți va spăla sărutul
dar orice picătură ce-mi mângâia pielea
mă aducea
pe plaja cu nisipuri moi pe care te găseam
tot pe tine.
Și printre-atâtea vorbe ce nu le-am rostit
niciodată
buzele tale mi-au șoptit un „te iubesc”
și am rămas
două minuni ținându-se de mână
peste clipe.


* Mai multe minuni în tabel la Psi *

Comentarii

Postări populare

On Facebook