Ziua 12



Raze...
Soarele ni se agață de genele mirosind încă a vise și ne prinde, fără să îngaime nicio scuză, brățări aurii de glezne. În aer plutesc parcă primăveri coborâte delicat pe scara de sfori și raze, desfășurând muguri și petale albe, suave precum aripi de lebede miniaturale. Pe scaunul din colț pe care mi-am dezbrăcat amintirile și măștile ce-mi acoperă demonii au răsărit cumva curcubee ce se reflectă viu în privirile tale. Viața curge învolburat prin venele noastre injectate cu iubiri și otrăvite cu atingeri șoptite, ca într-un scenariu suprarealist în care timpul își stinge clipele în scrumiera unui zâmbet. Hai să fugim! fără scop și fără nicio destinație. Prinde-mă de mână și lasă-mă să te port printre toate florile ce-mi înfloresc pe tâmple atunci când mă săruți scurt, precum un vis fugar, ascuns în scorbura încă întunecată a nopții. Simte și tu mângâierea moale, aproape ca o părere, a clipelor ce ne leagă tot mai strâns inimile într-o îmbrățișare avidă ce ne oprește respirația și ne crește doruri de necuprins între coaste. Respiră promisiunea tăcută a gândului abia ieșit de sub zăpada uitării și de sub scândura umedă a ploilor nesfârșite, scuturându-se vioi de praful căzut peste el din stelele ce s-au stins atunci când nimeni nu le privea. 

Galben...
Buchetul de la tine mă atinge galben, mirosind a lună, a grija ce mi-o porți, a promisiune și a un mâine schimbat pe un pumn de nisip și pe o fărâmă de mare.  Dacă aș fi o sclifosită ți-aș cere poate petale de trandafiri ori orhidee legate cu panglici mov, cuvinte scrise pe bucățele parfumate de hârtie și pierdute pe străzi pietruite cu frânturi de povești ori poate chiar o firimitură de lună ambalată într-o cutie de cadouri. Dar nu-s pentru că...
... Buchetul de la tine mă atinge galben, mirosind a lună, a grija ce mi-o porți, a promisiune și a un mâine schimbat pe un pumn de nisip și pe o fărâmă de mare. Iar mie îmi pare o bucățică de suflet ascunsă vag printre frunze verzi și scame de polen, curgând prin seva nouă și mângâindu-mi pleoapele. Mi s-a părut mie sau tocmai ce am auzit un „te iubesc!”?!


* Cuvintele lor: "Vienela", "Scorpio", "Oglinda lui Erised", „Sonia”, „Blogul Claudiei”, „Carmen Pricop”, „Cita”, „Adriana”, „Lili3d”, „Adicherish”, „Dia naicu”, „Maya”, „Roxana”, „Radu Thor”, „Anacondele”, „ComiCultural”, „Ioana”, „Laura laly”, „Vavaly”, „Dan”  sub bagheta magică a lui Psi *

Comentarii

Postări populare

On Facebook